الکتروپمپ های سیرکولاتور خطی 1450 rpm
پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 3AA اسب برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.
بازگشت به محصولات
الکتروپمپ های سیرکولاتور خطی 1450 rpm
پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 1.5AA اسب برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 2AA اسب

برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

ارسال به سراسر کشور

پشتیانی 24 ساعته

تحویل سفارش طیق زمانبندی

توضیحاتی در مورد پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 2AA اسب

پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 2AA اسب، دستگاهی است بسیار کاربردی که در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پمپ‌ها باعث افزایش بهره‌وری سیستم و بهینه‌سازی مصرف انرژی می‌شوند. پمپ‌های سیرکولاتور جریان آب را از منابع گرمایی به سایر نقاط سیستم (مانند رادیاتورها یا سیستم‌های تهویه) منتقل می‌کنند. این پمپ‌ها اغلب دارای قابلیت تنظیم سرعت و فشار جریان آب هستند تا بتوانند به صورت اتوماتیک و هوشمند عمل کنند. در این مقاله در مورد کاربرد، نقاط قوت و همچنین مشخصات ظاهری پمپ سیرکولاتور سمنان توضیحاتی ارائه می‌دهیم.

نقاط قوت پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 2AA اسب

استفاده از پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 2AA اسب، دارای مزایای متعددی است که راندمان بالا، عملکرد بی صدا، نصب آسان و مصرف کم، تنها بخشی از این مزایا است. این نوع پمپ در کشور ایران تولید شده و دارای حداکثر فشار 16 بار می‌باشد. جنس بدنه این پمپ چدن و جنس پروانه آن پلی پروپیلن است. به این نکته دقت داشته باشید که از این نوع پمپ در سیستم‌های صنعتی، استخری، کشاورزی و خانگی استفاده می‌شود. چنانچه قصد خرید پمپ سیرکولاتور سمنان را دارید، می‌توانید از مشاوره‌های تخصصی که کارشناسان فروشگاه هشت بهشت به کاربران ارائه می‌دهند، استفاده کنید.

مشخصه های ظاهری پمپ سیرکولاتور سمنان

پمپ سیرکولاتور سمنان از نظر مشخصه‌های ظاهری ممکن است شامل موارد زیر باشد:

پمپ‌های سیرکولاتور معمولاً ابعاد کوچکی دارند. این نوع پمپ‌ها را می‌توان در فضاهای محدود نصب و استفاده کرد. همچنین این پمپ‌ها از جنس‌های متنوعی مانند فلزات ضدزنگ، پلاستیک یا استیل ساخته می‌شوند. برخی از مدل‌های پمپ‌های سیرکولاتور دارای نمایشگرها و کنترل‌های مختلفی برای تنظیم سرعت یا توقف عملکرد آن‌ها می‌باشند. در آخر باید بگوییم، پمپ‌های سیرکولاتور دارای لوگو و نشان تجاری خاصی هستند که از آن‌ها می‌توان به عنوان نشانگر کیفیت و اعتبار محصول استفاده کرد. توصیه می‌کنیم هنگام خرید این محصول به نام تجاری آن توجهی ویژه کنید. همچنین خرید تجهیزات کشاورزی و صنعتی از مراکز معتبر و خوش سابقه از اهمیت بالایی برخوردار است.

توصیه های ایمنی در زمینه استفاده از پمپ آب

هنگام استفاده از پمپ آب، توصیه‌های ایمنی زیر را باید رعایت کنید:

پمپ آب باید به درستی نصب شده و به طور منظم بررسی و نگهداری شود تا خطر حوادث احتمالی کاهش یابد. همچنین هنگام انجام کارهای مرتبط با پمپ آب، استفاده از تجهیزات ایمنی مانند دستکش، عینک و … الزامی است. اطمینان از اتصال درست پمپ به منبع برق از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از سیم‌های آسیب دیده در این نوع پمپ‌ها بسیار خطرناک به نظر می‌رسد. در آخر باید بگوییم، در صورت نیاز پمپ به تعمیرات، حتما به یک مرکز معتبر مراجعه کنید.

برای آگاهی از قیمت پمپ آب نوید موتور می‌توانید با کارشناسان فروش فروشگاه هشت بهشت در ارتباط باشید. این کارشناسان می‌توانند شما را به صورت تخصصی راهنمایی کنند.

توضیحاتی در مورد کاربرد پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 2AA اسب

پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 2AA اسب، به عنوان یک سانتریفیوژ خطی شناخته می‌شود و در مراکزی مانند استخرها، بیمارستان‌ها و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبل از خرید پمپ سیرکولاتور، نیازهای خود را به درستی مورد بررسی قرار دهید و پمپ با توان و فشار مناسب را خریداری کنید. قبل از خرید، قیمت‌های مختلف پمپ‌های سیرکولاتور را مقایسه کنید و از تخفیفات و پیشنهادات ویژه استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که پمپ سیرکولاتور دارای گارانتی معتبر و شرایط مناسب برای خدمات پس از فروش است. فروشگاه هشت بهشت ارائه دهنده خدمات پس از فروش مناسب به مشتریان خود می‌باشد. با خرید پمپ نوید موتور از این فروشگاه خیال شما بابت دریافت خدمات پس از فروش آسوده خواهد بود.

در این مقاله سعی کردیم در مورد پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 2AA اسب ، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و بتوانید مناسب‌ترین پمپ را شناسایی و خریداری کنید.

توان پمپ (اسب بخار)

2

برق مصرفی

سه فاز

آمپر(A)

5.2

حداکثر آبدهی( لیتر بر دقیقه )

340

حداکثر ارتفاع (متر)

19.5

جنس بدنه

چدن

جنس پروانه

پلی آمید

سرعت الکتروموتور (rpm)

2900

قطر ورودی و خروجی(Inch)

1.1/2

Brand

نوید موتور

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ سیرکولاتور سمنان 1/2 1 اینچ 2AA اسب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *