پمپ کف کش و لجنکش بهار پمپ
پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 60 / 2 برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.
بازگشت به محصولات
پمپ کف کش و لجنکش بهار پمپ
پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 90 / 2 برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 75 / 2

برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

ارسال به سراسر کشور

پشتیانی 24 ساعته

تحویل سفارش طیق زمانبندی

بررسی ویژگی های منحصر به فرد پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 75 / 2

بی شک، یکی از ابزار های بسیار موثر و ضرور برای انتقال آب در صنایع مختلف، پمپ ‌های کفکش بهار پمپ می ‌باشند. از میان پمپ ‌های کف کش موجود در بازار ایران، پمپ ‌های تولیدی شرکت بهار پمپ به عنوان یکی از برجسته ترین دستگاه ها، شناخته می شوند. این شرکت ایرانی، یکی از قدر ترین شرکت ها در زمینه تولید انواع پمپ ‌های آب در کشور ایران است و از تکنولوژی‌ های پیشرفته و استاندارد های بین‌المللی در تولید محصولات خود استفاده می کند. تمامی پمپ‌ های کفکش شرکت بهار پمپ با مشارکت مهندسان و تیم متخصص، طراحی و تولید می ‌شوند. علاوه بر این، این پمپ ‌ها دارای یک سال گارانتی معتبر از سوی شرکت می ‌باشند که این امر نشان از کیفیت و عملکرد برتر این محصولات دارد.

در این محتوا قصد داریم به یکی از مقاوم ترین دستگاه های شرکت بهار پمپ، به نام پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 75 / 2 بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

بررسی ویژگی های پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 75 / 2

پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 75 / 2 از ویژگی‌ ها و مشخصات فنی برجسته ‌ای برخوردار است. بنابراین یک انتخاب مناسب و کارآمد جهت تامین و انتقال آب محسوب می شود. از جمله ویژگی ‌های اصلی این پمپ می ‌توان به جنس پروانه آن اشاره کرد که از چدن با کیفیت و ضد سایش ساخته شده است. این ویژگی باعث مقاومت دستگاه در برابر فشار و سایش آب می ‌شود. همچنین، حداکثر هد (Head) این پمپ 71 متر است. بنابراین قادر به انتقال آب به ارتفاع‌ های بالا می ‌باشد. همچنین، حداکثر نرخ جریان آب در این پمپ، 20 متر مکعب در ساعت است. موتور این پمپ دارای توان 12.5 اسب بخار (HP) می باشد. سایز اتصالات در این پمپ معادل 2 اینچ است. بنابراین به راحتی به لوله ها و تجهیزات، متصل می شود. در ضمن، منبع تغذیه این پمپ به ولتاژ 380/400 ولت، سه فاز و فرکانس 50 هرتز نیاز دارد. در نتیجه برای اتصال به شبکه برق صنعتی مناسب می ‌باشد.

کاربرد پمپ های کفکش مدل  B 75/2

از پمپ‌ های کفکش بهار پمپ، جهت فراهم کردن آب مورد نیاز زمین های کشاورزی و مصارف صنعتی استفاده می کنند. کاربرد این پمپ بسیار گسترده می باشد. در صنایع کشاورزی، این پمپ ‌ها برای انتقال آب از چاه ‌ها و سایر منابع آبی، استفاده می ‌شوند. در صنعت، از پمپ‌ های کفکش بهار پمپ جهت انتقال و تخلیه آب از مخازن مختلف، تصفیه ‌خانه ‌ها و غیره بهره می برند. همچنین، در مصارف شهری، این پمپ ‌ها به تامین آب شهری در محیط ‌های عمومی و ایجاد سیستم ‌های آبرسانی کمک می ‌کنند. در نتیجه، پمپ ‌های کفکش بهار پمپ به عنوان ابزاری کلیدی در تامین و انتقال آب در موارد مختلف به کار می روند.

خرید پمپ کفکش بهار پمپ مدل B 75/2

قیمت پمپ کفکش بهار پمپ، به پارامتر های متفاوتی از جمله سایز، اندازه، سایز اینچ، قدرت الکتروموتور و غیره بستگی دارد. بنابراین، برای خرید پمپ کفکش بهار پمپ، ابتدا باید نیاز های پروژه خود را مشخص کنید و پس از آن، می توانید با کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید. همچنین تمامی دستگاه های شرکت بهار پمپ از گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. در نتیجه با اطمینان می توانید خرید خود را انجام دهید.

توان(اسب بخار)

12.5

جریان(آمپر)

16

حداکثر دبی(مترمکعب بر ساعت)

20

ارتفاع(متر)

75

تعداد پروانه

3

Brand

بهارپمپ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 75 / 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *