پمپ کف کش و لجنکش بهار پمپ
پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 90 / 2 برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.
بازگشت به محصولات
پمپ کف کش و لجنکش بهار پمپ
پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 150 / 2 برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 120 / 2

برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

ارسال به سراسر کشور

پشتیانی 24 ساعته

تحویل سفارش طیق زمانبندی

بررسی ویژگی های پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 120 / 2

پمپ‌ های کف ‌کش یکی از مهمترین ابزار هایی می باشند که در صنعت آب و فاضلاب به وفور از آن ها استفاده می کنند. این دستگاه های پیشرفته و مجهز نقش مهمی در انتقال و توزیع آب دارند. به ‌ویژه در مناطقی که نیاز به دسترسی منابع آب زیرزمینی است، پمپ ‌های کف‌کش از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. یکی از بهترین پمپ های کفکش موجود در بازار، پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 120 / 2 است که توسط شرکت ایرانی بهار پمپ طراحی و ساخته شده است. اگر قصد خرید پمپ کفکش بهار پمپ مدل B 120/2 را دارید، تا پایان این محتوا با ما همراه باشید تا با ویژگی های منحصر به فرد این پمپ بی نظیر آشنا شوید.

معرفی پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 120 / 2

شرکت بهار پمپ یکی از معتبرترین تولیدکنندگان پمپ‌ های آب در ایران است. این شرکت با بیش از ده سال تجربه در زمینه تولید پمپ ‌های متنوع توسط تکنولوژی‌ های پیشرفته، به صورت حرفه ای به تولید مدل‌ های مختلف پمپ کف‌کش نیز می پردازد.

پروانه پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 120 / 2 از چدن مقاوم ساخته شده است. به همین دلیل در برابر سایش و ضربات مکانیکی از مقاومت خوبی برخوردار می باشد. پمپ B 120/2 توانایی انتقال آب به ارتفاع 115 متر را دارد. این ویژگی جهت تامین آب از چاه ‌ها یا منابع آبی با ارتفاع بالا بسیار مهم است. پمپ B 120/2 توانایی انتقال 20 متر مکعب آب در ساعت را خواهد داشت. این میزان جریان آب برای کاربرد های مختلف از جمله کشاورزی و تامین آب شهری بسیار مهم می باشد. موتور پمپ B 120/2 دارای توان 12.5 اسب بخار (HP) است. این توان جهت عملکرد بهینه دستگاه، ضروری می باشد. سایز اتصالات پمپ  B 120/2معادل 2 اینچ است. این اتصالات برای اتصال به لوله‌ ها و تجهیزات مختلف آبی بسیار مناسب هستند. پمپ B 120/2 به منبع تغذیه با ولتاژ 380/400 ولت، سه فاز و فرکانس 50 هرتز نیاز دارد. این مشخصات برای اتصال به شبکه برق صنعتی مناسب می باشند.

کاربرد پمپ های کفکش مدل B 120/2

 پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 120 / 2 به علت ویژگی‌ های فنی و عملکرد مناسب خود، در موارد متعددی به کار می ‌رود. یکی از کاربرد های اصلی این پمپ فراهم کردن آب از چاه ‌ها و منابع آبی با ارتفاع زیاد می باشد. همچنین از پمپ B 120/2 جهت تامین آب مورد نیاز زمین های کشاورزی استفاده می شود. با توجه به این که  پمپ B 120/2 دارای موتور قدرتمندی است ، می ‌توان از آن در پروژه ‌های صنعتی و ساختمانی نیز بهره برد. به طور کلی، پمپ B 120/2 بهار پمپ 2 اینچ، یک انتخاب مطمئن برای انتقال و تامین آب در انواع محیط ‌ها و شرایط مختلف می باشد.

قیمت پمپ کفکش بهار پمپ مدل B 120/2

قیمت پمپ کفکش بهار پمپ مدل B 120/2 ممکن است متغیر بوده و به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. عواملی مانند مکان فروش، تقاضا و عرضه در بازار، ویژگی ‌های اختصاصی پمپ و سیاست قیمت ‌گذاری تولید کننده، تاثیر بسزایی در قیمت نهایی این دستگاه دارند. برای اطلاع از قیمت دقیق و دریافت پیشنهادات بهترین قیمت، بهتر است با نمایندگی ‌های معتبر بهار پمپ تماس بگیرید. همچنین جهت دریافت تمامی سوالات خود در زمینه خرید، نصب، راه اندازی و خدمات پس از فروش می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین تمامی پمپ های شرکت، دارای خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله می باشند.

توان(اسب بخار)

12.5

جریان(آمپر)

20

حداکثر دبی(مترمکعب بر ساعت)

20

ارتفاع(متر)

120

تعداد پروانه

4

Brand

بهارپمپ

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ کف کش بهار پمپ 2 اینچ مدل B 120 / 2”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *