پمپ آب اسپا مدل Prisma ۲۵-۲ برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.
بازگشت به محصولات
پمپ آب اسپا مدل Prisma ۲۵-۴ برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

پمپ آب اسپا مدل Prisma ۲۵-۳

برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

ارسال به سراسر کشور

پشتیانی 24 ساعته

تحویل سفارش طیق زمانبندی

قیمت پمپ آب اسپا مدل prisma 25-3

استفاده از پمپ آب برای بشر سابقه ای بسیار طولانی دارد. از دیر باز انسانها علاقه داشتند بجای آوردن آب از رودخانه و رفت و آمد، آب را به محل زندگی خود بیاورند. این میل سبب شد که انسان ها دستگاه ها و ساز و کار های متفاوتی را برای این منظور طراحی کنند.

از مهمترین دستاورد های بشر در زمینه انتقال آب، اختراع انواع پمپ ها بوده که در دنیای کنونی، هم در شهر ها و هم در روستا ها به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. صنعت پمپ سازی به قدری با زندگی مردم ارتباط برقرار کرده که برای رفع نیاز های آنها، پمپ هایی با زمینه و کاربرد های تخصصی تر ایجاد شده اند.

از انواع آنها می توان به پمپ های آب رسان، پمپ تخلیه، پمپ چرخه ای (سیرکولاتور) و انواع و اقسام پمپ های مختلف را نام برد. در اینجا می خواهیم از مزایا و قیمت پمپ آب اسپا مدل  prisma 25-3صحبت کرده و از مزایا و معایب آن مطالبی را بیان کنیم.

خصوصیات و کاربرد پمپ آب اسپا

پمپ آب اسپا محصول کشور اسپانیا است. این پمپ ها بیشتر به عنوان پمپ های خانگی مورد استفاده قرار می گیرند. در نتیجه کاربرد پمپ آب اسپا بیشتر خانگی است، به همین دلیل بیشتر از سایر پمپ ها، اسم آن توسط افراد منزل شنیده شده است.

قیمت پمپ آب اسپانیایی یکی دیگر از فاکتور هایی است که سبب می شود این نوع پمپ مورد استقبال قرار بگیرد.

قیمت یک محصول با توجه به برند و کارایی آن سنجیده می شود. حال تصور کنید دو محصول در بازار موجود هستند که از نظر کیفیت در یک سطح قرار دارند. مسلما انتخاب خریدار، محصول با کیفیت ولی ارزان تر است. پس قیمت پمپ آب اسپا در انتخاب آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه ویژگی های این پمپ اسپا اسپانیایی را برای شما شرح می دهیم.

 ویژگی های متمایز پمپ اسپا مدل prisma 25-2

همان گونه که ذکر شد کاربرد پمپ آب اسپا بیشتر خانگی است اما با توجه به مشخصات آن، می تواند در بخش های دیگر نیز به کار گرفته شود.

این پمپ دارا قدرت تولیدی 1 اسب بخار است که با توجه به ولتاژ مصرفی آن که 220 ولت است، بسیار در خور بوده و از ویژگی های مهم این محصول محسوب می شود. این پمپ می تواند در یک ساختمان 30 متری، آب را تا بالاترین طبقه برساند ، در نتیجه هد این دستگاه 30 متر می باشد.

معمولا برای خریداران دبی از اهمیت بالایی برخوردار است. دبی یا قدرت آب دهی در این نوع پمپ آب عدد 71 را نشان می دهد و منی آن این است که این پمپ آب اسپانیایی می تواند در مدت زمان یک ساعت، 71 متر مکعب آب را به محیط مورد نظر انتقال دهد.

قیمت پمپ آب اسپا مدل prisma 25-3 نسبت به محصولات مشابه بسیار ارزان تر است. در واقع قیمت پمپ آب espa یکی از فاکتور های شاخص آن است. در واقع شما  قیمت پمپ آب اسپانیایی را با توجه به نرخ بازار بسیار پایین تر می یابید که حاصل عرضه مستقیم محصول است.

کلام پایانی

پمپ آب در زندگی کنونی انسان بسیار پر نقش است. از نکات بسیار قابل اهمیت در انتخاب محصولات انتقال آب اسپا، می توان به قیمت پمپ اسپا اشاره کرد. قیمت پمپ آب اسپا مدل prisma 25-3 از ویژگی هایی است که در کنار کیفیت سبب تمایز این محصول با سایر محصولات مشابه موجود در بازار می شود.

امید است که اطلاعات کافی برای انتخاب مناسب پمپ اسپا را در اختیار شما قرار داده باشیم و بتوانیم شما را در خرید پمپ آب و ویژگی هایی از آن که باید مورد توجه قرار بگیرد، یاری دهیم.

توان(اسب بخار)

۱

ارتفاع (متر)

۳۳

حداکثر دبی(مترمکعب بر ساعت)

۷.۲

ولتاژ (V)

220

Brand

اسپا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ آب اسپا مدل Prisma ۲۵-۳”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *