پمپ آب اسپا مدل Prisma ۲۵-۶ برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.
بازگشت به محصولات
پمپ آب اسپا مدل Prisma ۳5-3N برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N

برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

ارسال به سراسر کشور

پشتیانی 24 ساعته

تحویل سفارش طیق زمانبندی

مشخصات و قیمت پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N

قیمت پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N نه تنها در بازار ایران بلکه در بازار فروش سایر کشور ها نیز مقرون به صرفه است. می خواهیم بدانیم چه فرآیندی رخ می دهد که محصولی با کیفیت همچون پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N، با چنین قیمتی عرضه می شود.

پمپ اسپا اسپانیایی در استاندارد ترین خطوط تولید شرکت اسپا ساخته می شود و مواد اولیه به کار رفته در ساخت آن همگی از بهترین متریال موجود در صنعت ساخت و تولید پمپ هستند.

در این مقاله کاربرد پمپ آب اسپا برای شما شرح داده خواهد شد. با دانستن مشخصات یک پمپ نحوه استفاده از آن کاملا روشن می شود.

قیمت پمپ اسپا با توجه به مشخصات ذکر شده در کاتالوگ محصول، آن را به یک انتخاب برتر در بازار محصولات آب رسان تبدیل کرده است. در ادامه از علت این راز برای شما پرده بر می داریم.

کاربرد پمپ آب اسپا

پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N عموما به عنوان یک پمپ آب رسان خانگی شناخته می شود. در اصل از این پمپ به عنوان یکی از قویترین پمپ های خانگی نام برده می شود. وجود این پمپ در منازل مسکونی عملا افت فشار را در تمامی ساعات روز از بین می برد. پمپ های خانگی به دلیل ظرافتی که در تولید آن ها به کار می رود، گران قیمت هستند. پمپ آب خانگی مورد بحث ما، با تکنولوژی روز دنیا تولید می شود.

این عمل باعث شده که پمپ در مصرف برق و قیمت تمام شده، برتر از محصولات مشابه باشد. قیمت پمپ آب اسپانیایی در بازار ایران حدودا 35% ارزان تر از محصولات آب رسان دیگر است. یکی از دلایل دیگر تفاوت قیمت پمپ آب espa، عرضه بدون واسطه این محصول است.

ویژگی ها و قیمت پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N

برای ذکر ویژگی های پمپ آب اسپا، از برق مصرفی این پمپ شروع می کنیم. پمپ اسپا اسپانیایی با استفاده از برق شهری، به میزان 220 ولت کار خود را شروع می کند. این مقدار مصرف برق سبب شده که این پمپ یکی از محصولات کم مصرف آب رسان در شرکت اسپا اسپانیا باشد.

قیمت پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N و مقدار مصرف کم آن سبب شده که در هر دو جهت این پمپ یک انتخاب اقتصادی تمام عیار باشد. قدرت تولید شده توسط پمپ اسپا اسپانیایی 2 اسب بخار است که برای مصارف شهری کاملا قدرتمند به نظر می رسد. برای درک بهتر می توان اضافه کرد که یک اسب بخار معادل 750 وات در نظر گرفته می شود. با محاسبه دقیق تر در دوره کنونی یک اسب بخار را 746 وات در نظر می گیرند.

هد پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N 38 متر است که مفهوم این عدد به آن معناست که پمپ می تواند آب را تا ارتفاع 38 متر به بالا انتقال داده و دچار افت فشار نمی شود.

نکته ای که سبب تمایز چشم گیر این محصول می شود، قدرت آب دهی یا دبی این پمپ است. دبی پمپ اسپا معادل 12 متر مکعب بر روی ساعت است. معنای این تعریف این است که، این پمپ در مدت زمان 1 ساعت یا 60 دقیقه می تواند یک فضای 3 بعدی به حجم 12 متر را از آب پر کند.

کلام آخر

قیمت پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N از مهم ترین عوامل مورد توجه بودن این محصول در ایران است. در کشور ما با توجه به نوسانات شدید قیمت محصولات، خرید یک محصول با کیفیت ولی اقتصادی برای مردم در اولویت قرار دارد. شرکت اسپا به عرضه مستقیم و نظار دائمی، این مشکل را برای ایرانیان حل کرده است.

در این مقاله مشخصات و کاربرد پمپ آب اسپا را ذکر کردیم تا برای انتخاب یک پمپ خانگی مناسب، بتوانید از آن استفاده کنید.

توان(اسب بخار)

1.5

ارتفاع (متر)

37

حداکثر دبی(مترمکعب بر ساعت)

15

ولتاژ (V)

220

Brand

اسپا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-3N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *