پمپ آب اسپا مدل Prisma 45-۴N برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.
بازگشت به محصولات
پمپ آب اسپا مدل Prisma ۳5-۵N برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

پمپ آب اسپا مدل Prisma ۳5-۴N

برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

ارسال به سراسر کشور

پشتیانی 24 ساعته

تحویل سفارش طیق زمانبندی

مشخصات و قیمت پمپ آب اسپا مدل Prisma 35-4N

قیمت پمپ آب اسپا مدل Prisma 35-4N به دلیل اینکه به صورت مستقیم و بدون وجود فرد یا ارگان واسطه توزیع می شود، بسیار اقتصادی و مقرون به صرفه است.

جدای از قیمت کالای ذکر شده، این محصول دارای استاندارد جهانی بوده و از نظر کارایی، یکی از بهترین پمپ های موجود در بازار ایران و جهان است. کلیه قطعات این پمپ از بهترین متریال موجود در بازار اروپا شده و تحت نظر مهندسین رده بالا بر روی هم سوار می شوند.

به دلیل استقبال بالای خریداران محصولات انتقال آب از این پمپ اسپا اسپانیایی، در این مقاله قصد داریم مشخصات و خصوصیات منحصر به فرد آن را بیان کنیم.

کاربرد پمپ آب اسپا

پمپ اسپا، محصول کشور اسپانیا بوده و در زمینه های مختلف قابل استفاده است. از این پمپ در منازل مسکونی، ساختمان های اداری و تجاری، برج ها و گاهی در آب رسانی استخر ها استفاده می شود.

قیمت پمپ آب اسپا مدل Prisma 35-4N به دلیل وجود نمایندگی های فعال در ایران، مشابه قیمت محصول در نقاط دیگر جهان است. فقط تفاوت واحد پول و تبدیل آن به ریال ممکن است بر روی قیمت پمپ آب اسپانیایی در بازار ایران تاثیر گذار باشد.

یکی دیگر از دلایل مورد استفاده بودن این پمپ، مشخصات خاص آن است که خریداران را مجاب به انتخاب این پمپ می کند.

مشخصات و تاثیرات آن بر روی پمپ آب اسپا مدل Prisma 35-4N

پمپ آب اسپانیایی مدل prisma 35-4N  همچون محصولات دیگر تولیدی در شرکت اسپا با مصرف برق 220 ولت کار می کند. در واقع این مقدار از برق مصرفی فقط برای روشن کردن یک لامپ در آشپزخانه است. در نتیجه مقدار برق مصرفی این پمپ بسیار کم است.

این پمپ اسپا اسپانیایی با مصرف برق 220 ولت، قدرتی معادل 2 اسب بخار تولید می کند که در بین پمپ های خانگی مقدار قابل توجهی به حساب می آید. توان یا قدرت تولیدی توسط پمپ از مهم ترین خصوصیات یک پمپ محسوب می شود.

کاربرد پمپ آب اسپا به گونه ای است که اگر این پمپ در طبقه هم کف نصب شود، می تواند آب را به راحتی تا ارتفاع 51 متری به تمام طبقات انتقال دهد. به این ویژگی در پمپ هد می گویند. مفهوم هد در اینجا، این است که پمپ توانایی این را دارد که آب را تا ارتفاع 50 متری با بالا بپاشد. هد نیز در کنار توان جزو ویژگی های مهم یک پمپ است.

دبی در پمپ ها به قدرت آب رسانی اطلاق می شود. دبی پمپ اسپا معادل عدد 9 در نظر گرفته شده است. یعنی این پمپ دارای قدرت آب رسانی 9 متر مکعب بر ساعت است. به بیان ابتدایی تر، این پمپ می تواند یک محفظه خالی به حجم 9 متر مکعب را در مدت زمان 60 دقیقه یا یک ساعت مملو از آب کند.

قیمت پمپ اسپا با توجه به نوسانات قیمت دلار در ایران به صورت بازه ای از قیمت بیان می شود. در این مقاله به سبب جلوگیری از دادن اطلاع اشتباه، را قیمت پمپ آب اسپا مدل Prisma 35-4N ذکر نکرده ایم.

سخن پایانی

اگر قصد دارید یک پمپ با کیفیت و ارزان را خریداری نمایید، کافیست ، قیمت پمپ آب اسپانیایی را دیده و سپس کارایی و مشخصات آن را بررسی کنید.

اصولا یک پمپ با کیفیت جهانی باید محصول گران قیمتی باشد. با این حال قیمت پمپ آب espa با توجه به اینکه فقط مستقیما از خود شرکت یا نمایندگی های مجاز آن قابل خریداری است، نسبت به محصولات مشابه خود بسیار ارزان تر است.

برای مصارف ساختمانی، مخصوصا منازل مسکونی، پمپ اسپا مدل prisma 35-4 یک پکیج کامل است که از افت فشار و منقطع بودن جریان آب حتی در بالا ترین طبقات نیز جلوگیری می کند.

توان(اسب بخار)

۱.۵

ارتفاع (متر)

۵۴

حداکثر دبی(مترمکعب بر ساعت)

۹

ولتاژ (V)

220

Brand

اسپا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ آب اسپا مدل Prisma ۳5-۴N”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *