پمپ ویستولا خودمکش VSP
پمپ آب ویستولا نیم اسب مدل VSP 60 برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.
بازگشت به محصولات
پمپ ویستولا دوپروانه VSM 2-52
پمپ آب ویستولا یک و نیم اسب مدل VSM 2-52 برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L

برای استعلام قیمت محصول با شماره ۳۵۲۰-۰۳۱ تماس بگیرید.

ارسال به سراسر کشور

پشتیانی 24 ساعته

تحویل سفارش طیق زمانبندی

خرید و قیمت پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L

محصول پیش روی شما، یکی از پمپ های آب تولید شده توسط برند ویستولا است. این پمپ از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل داشتن روتور و استاتورهای تقویت شده طول عمر بالاتری نسبت به پمپ های بی کیفیت موجود در بازار دارد. پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L یک نوع پمپ آب جتی است که می تواند برای ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد. در صورت نیاز به خرید این پمپ آب ویستولا با قدرت دو اسب بخار، ابتدا باید با خصوصیات آن آشنا شوید و سپس خرید خودتان را نهایی نمایید.

پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L

پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L

مشخصات پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L

پمپ آب ویستولا جتی دو اسب مدل JET 140L یکی از انواع پمپ های آب تولید شده توسط برند ویستولا است. این برند در چین محصولات خود را تولید می کند و آن ها را به کشورهای مختلف از جمله ایران صادر می کند. کیفیت محصولات تولید شده توسط برند ویستولا بسیار بالاست. به طوری که می توان آن ها را با طول عمر مفید خریداری کرد و تا مدت ها مورد استفاده قرار داد. ساختار پمپ های آب ویستولا و بدنه آن آنقدر قوی است که نیازی به نگرانی برای خرابی این پمپ ها نخواهید داشت.

پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L دارای بدنه چدنی است و مقاومت بالایی در برابر شرایط مختلف دارد. عملکرد این پمپ مانند سایر پمپ های آب بوده و می تواند به خوبی فشار مورد نیاز جریان آب را در ساختمان ها و صنایع کشاورزی تامین کند. استاتورها و روتورهای این پمپ از نوع تقویت شده است. همچنین برای ساخت این پمپ از قطعات بسیار باکیفیت استفاده شده تا طول عمر این پمپ ها افزایش پیدا کند.

شناخت مشخصات فنی پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دهانه ورودی این پمپ دارای ابعاد 1 و یک دوم اینچ و خروجی آن 1 و یک چهارم اینچی است. قدرت این پمپ آب 1.5 کیلو وات می باشد. ارتفاع این پمپ 62 متر است و دبی آن نیز 70 لیتر در دقیقه در نظر گرفته شده است. مزیت این پمپ این است که با جریان برق 220 ولتی کار می کند.

ویژگی های پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L

  • دارای روتور و استاتور تقویت شده
  • ساخته شده با بدنه چدنی
  • دارای بهترین قطعات برای ماندگاری بالا
  • دارای پروانه های برنجی
  • دارای شفت های استیل 304
  • مناسب استفاده در آپارتمان ها و ساختمان های تجاری
  • ساخته شده با آخرین استانداردهای جهانی و اروپایی

خرید و قیمت انواع پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L

خرید و قیمت انواع پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L

کاربردهای پمپ آب ویستولا مدل JET 140L دو اسب

عملکرد پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L بر اساس نوع این پمپ ها مشخص می شود. به طور کلی همه پمپ های آب با یک سیستم خلاء کار می کنند. به طوری که ابتدا در آن ها خلاء ایجاد می شود و سپس این خلاء است که باعث مکش آب به داخل پمپ خواهد شد.

پمپ های آب ویستولا را بر اساس قدرتی که دارند، می توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. ساختمان های مسکونی و تجاری و صنایع کشاورزی، از جمله کاربردهای این پمپ ها است. همچنین می توان برای سیستم های تهویه و انتقال سوخت های سبک نیز از این پمپ ها استفاده کرد.

خرید اینترنتی پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L

در صورت نیاز به خرید پمپ آب جتی ویستولا دو اسب مدل JET 140L، می توانید با کارشناسان فروش پمپ های آب مجموعه هشت بهشت در ارتباط باشید. قیمت این پمپ به صورت آپدیت شده از طریق استعلام تلفنی به شما اعلام خواهد شد. از این رو برای ثبت سفارش و استعلام قیمت با کارشناسان ما در سایت هشت بهشت در ارتباط باشید.

 

تیپ

جتی JET 140L

ورودی (اینچ)

1/2 1

خروجی (اینچ)

1/4 1

قدرت

105 (KW) برابر 2 (HP)

ارتفاع (m)

62

دبی (l/min)

70

ولتاژ (V)

220

Brand

ویستولا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پمپ آب ویستولا دو اسب مدل JET 140L”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *